19-09-2023

Welkom op twee BPP Ledenbijeenkomsten!

Heeft u ook behoefte aan een heldere uitleg over het nieuwe pensioenstelsel? Wilt u daarbij andere leden ontmoeten om ervaringen uit te wisselen? Kom dan naar onze BPP Ledenbijeenkomsten dit najaar.

Wat staat ons te wachten met het nieuwe pensioenstelsel? Welke stem laat de BPP horen bij de verdere uitwerking? De komst van een nieuwe pensioenregeling roept veel vragen op. Op onze speciale Ledenbijeenkomsten brengen wij u graag live op de hoogte. Daarnaast bieden wij ruimte voor uw eigen vragen en om met elkaar in gesprek te gaan. Bent u erbij op 29 november in Eindhoven of 1 december in Zwolle?

De BPP komt naar u toe

Na een succesvolle eerste Ledenbijeenkomst vorig jaar in Zeist, komen wij nu naar andere delen van het land. In de zuidelijke regionen strijken wij neer in Eindhoven, in het noorden komen wij bijeen in Zwolle. Op beide middagen geven wij van 13.30 tot 16.30 uitleg over de verdere invulling van het nieuwe pensioenstelsel. Aan uw deelname zijn geen kosten verbonden.

Neem uw oud-collega’s mee

Het belang van een organisatie van gepensioneerden zoals de BPP, is met de nieuwe pensioenwet alleen maar groter geworden. Als belangenvereniging willen wij graag meer mensen bereiken. Daarom vragen wij u om (oud-)collega’s of andere bekenden uit de zorg- en welzijnssector gezellig mee te nemen. Hoe meer mensen deelnemen en de BPP leren kennen, hoe beter!

Aanmelding

Deze BPP-bijeenkomsten vinden plaats op woensdag 29 november in Eindhoven en op vrijdag 1 december in Zwolle van 13.30 tot 16.30 uur. Wij verwelkomen u graag met een kopje koffie, thee en fris.

U kunt zich, liefst samen met tenminste een oud-collega, gemakkelijk aanmelden voor Eindhoven of Zwolle via onze website. Doet u dit graag zo snel mogelijk en uiterlijk voor 1 november. De agenda en locatie, inclusief routebeschrijving, van de bijeenkomst krijgt u na aanmelding toegezonden.

Wij kijken uit naar uw komst!

Namens het bestuur van BPP,

Rob van Vredendaal