21-12-2023

Welkom op onze Ledenbijeenkomst op 9 januari

U heeft in deze nieuwsbrief kunnen lezen over de belangrijke stap op weg naar een betere pensioenregeling bij PFZW. De sociale partners hebben een conceptakkoord gemaakt en als belangenvereniging hebben wij daarmee ingestemd. Tegelijkertijd laait in de politiek opnieuw de discussie op over de nieuwe pensioenwet.

Welkom op onze extra bijeenkomst

Wij kunnen ons voorstellen dat dit vragen bij u oproept. Daarom praten wij u op 9 januari graag bij over deze ontwikkelingen. Waarom hebben wij onze instemming gegeven aan het akkoord? En wat betekent de uitkomst voor uw pensioen bij PFZW? Wij lichten dit graag toe en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 9 januari van 13.30 tot 16.30 bij onze pensioenuitvoerder PGGM in Zeist (inloop vanaf 13.00 uur). Vanwege de vroege datum zien wij dit ook als een nieuwjaarsbijeenkomst om elkaar te ontmoeten.

Aanmelden

Veel leden hebben zich al aangemeld, maar er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar. Heeft u zich niet eerder aangemeld en wilt u er alsnog bij zijn? Meld u dan per omgaande aan via dit antwoordformulier.

Aanmelden is gratis en kan tot en met 3 januari. U ontvangt dan tijdig de agenda en een routebeschrijving. Graag tot ziens!

Rob van Vredendaal