23-02-2024

Magazine Ons Pensioen in uw mailbox

Het eerste nummer van dit jaar komt bijna uit. Voor het eerst versturen wij ook een digitale versie. Dus houd uw mailbox in de gaten!

Dit is de eerste keer dat wij het magazine Ons Pensioen voor een groot aantal leden digitaal versturen. Ruim 700 leden hebben daarvoor toestemming gegeven, waarvoor dank namens de penningmeester. Dit bespaart immers veel portokosten waardoor wij dat bedrag kunnen inzetten voor een verdere verbetering van onze communicatie.

We duiken met dit nummer onder andere in de avonturen van een huisarts, de arbeidskrapte in de zorgsector en spreken met John Kerstens, sinds een paar jaren de voorzitter van de Koepel Gepensioneerden. Kortom, weer een nummer boordevol interessante artikelen.

Wilt u zich alsnog aanmelden om OP digitaal te ontvangen in plaats van per post? Klik dan hier.

Cees Michielse