22-04-2024

Extra ALV statutenwijziging

Inmiddels is het concept verslag van de ALV van 16 april 2024 gereed e toegevoegd aan de set documenten  behorende bij deze bijeenkomst.

Het agendapunt statutenwijziging kon in deze alv op brede ondersteuning van de aanwezige leden rekenen. Maar er werd niet voldaan aan de bepaling dat voor goedkeuring van de gewijzigde statuten voldoende leden aanwezig waren. Daarvoor had immers 60% van alle leden van de BPP aanwezig moeten zijn.

Gelukkig kennen de statuten ook bepalingen dat binnen 4 weken na de alv waarin het quorum voor besluitvorming ontbrak een nieuwe alv kan worden gehouden, waarbij een degelijk quorum niet nodig is. Die extra alv is uitgeschreven voor dinsdag 14 mei om 12.00 te Utrecht.

U kunt zich aanmelden voor deze alv, maar gelet op de formaliteit is een beperkt aantal aanwezigen voldoende om de besluitvorming af te ronden. Doordat een aantal aanwezigen van de bijeenkomst op 16 april zich bij voorbaat hebben aangemeld voor 14 mei, kan conform de voorschriften de besluitvorming daarmee worden afgerond.