Zorgen over als maar dalende rente en het pensioenakkoord

08-07-2019

De als maar dalende rente en het niet te begrijpen standpunt van minister Koolmees daarover baart ons in toenemende mate zorg.

En niet alleen ons want leest u maar het wekelijkse blog van Peter Borgdorff, de directeur van het pensioenfonds PFZW  over dit onderwerp.

Beter kunnen wij het niet verwoorden,

Dit gevoegd bij de discussie over de wijze waarop het pensioenakkoord dreigt te worden uitgewerkt zonder een directe en duidelijke betrokkenheid van de gepensioneerden organisaties, geeft ons extra zorg. Wij houden wat dat betreft minister Koolmees aan zijn toezegging ons een serieuze rol toe te kennen en vinden het ronduit vervelend dat we daar kennelijk weer de barricaden voor op moeten.

De komende weken zult u wat minder frequent berichten op de website vinden omdat we met de vakantieperiode er even de stekker uit trekken. Maar wij blijven de ontwikkelingen volgen en waar mogelijk beïnvloeden. Over enkele weken hoort u nader van ons.