Inschrijving ALV 2020 geopend!

17-12-2019

U bent van harte welkom op onze Algemene Ledenvergadering op 21 april 2020 in Doorn. Wij brengen u graag op de hoogte van de ontwikkelingen in pensioenland. Ook hopen wij u persoonlijk te ontmoeten bij een lunch en drankje.

Vanaf nu kunt u zich aanmelden voor het bijwonen van onze Algemene Ledenvergadering (ALV).
U doet dit snel en eenvoudig met ons digitale aanmeldingsformulier: ik meld mij aan.

Wij horen graag uw mening over verenigingszaken en de ontwikkelingen in pensioenland. Ook hopen wij u persoonlijk te ontmoeten. Dat kan bij een gezellige lunch en een drankje achteraf in de sfeervolle Koningshof. De Koningshof is zowel per OV als met de auto goed bereikbaar.

U bent van harte welkom!

Op de agenda

U kunt vast een blik werpen op onze voorlopige agenda. Naast de jaarlijks terugkerende huishoudelijke vergadering van de BPP, zullen wij uitvoerig stil staan bij de actuele stand van zaken in de pensioendiscussie. Samen met een deskundige gastspreker, de aanwezige leden van de BPP en onze externe gasten, hopen wij op een open discussie. Met het oog daarop is de ALV uitsluitend toegankelijk voor leden van de BPP die zich hebben aangemeld en een beperkt aantal externe genodigden.

Ruim twee weken van tevoren zullen wij de stukken voor de ALV  publiceren op de website.