Welkom op de ALV 2020

21-01-2020

We waren er vroeg bij. In december kondigden we de voorlopige agenda voor onze jaarvergadering aan. Toch gaven ruim vijftig deelnemers reeds gehoor aan deze uitnodiging voor de ALV, die plaats vindt op 21 april in Doorn. Heeft u zich nog niet aangemeld, doet u dit dan alsnog!

Naast een aantal leden die al meerdere keren onze ALV hebben bijgewoond, bevinden zich onder de deelnemers voor 2020 ook een behoorlijk aantal nieuwe leden. Wij hopen dus op een geanimeerde discussie. De kans dat we dicht bij de datum zitten waarop het pensioenakkoord duidelijk zal worden, is behoorlijk groot!

U kunt zich gelijk aanmelden voor het bijwonen van onze ALV.

Boeiende spreker

In de ochtend kunt u meepraten over de ontwikkelingen binnen de vereniging bij het huishoudelijke deel van de vergadering. In de middag vindt een debat plaats over de stand van zaken in de pensioendiscussie. Is er al een akkoord of tekenen zich de contouren al af? Zijn er knelpunten te melden?

Wij hebben een spreker gevonden die borg staat voor een heldere weergave van de actualiteit op dat moment. Prof. dr. Bas Werker, van Tilburg University en Netspar, is bereid het thema voor ons in te leiden. Vervolgens neemt hij plaats in het panel van deskundigen om met u in debat te gaan over de pensioenontwikkelingen. Ook PFZW voorzitter Joanne Kellermann en onze vicevoorzitter Jaap van der Spek (tevens mede voorzitter Koepel Gepensioneerden) schuiven aan. Onze secretaris Cees Michielse treedt op als gespreksleider.

U kunt de agenda van deze bijeenkomst nu al raadplegen.

Foto's van achtereenvolgens Bas Werker, Joanne Kellermann en Jaap van der Spek