21-05-2022

Teken de petitie: Pas de pensioenwet aan!

Alhoewel wij voor verandering in het pensioenstelsel zijn krijgen de voorstellen die thans door het Kabinet zijn gedaan een duidelijke onvoldoende. Op vele fronten zijn verbeteringen nodig. In vele publicaties die wij daarover eerder maakten hebben wij samen met andere ouderenorganisaties dit in alle toonaarden duidelijk gemaakt.

Het is nu tijd de druk op te voeren. Daarom vragen wij u dringend onze petitie te ondertekenen en dit ook te vragen aan uw partner, vrienden familieleden en oud-collega's.  In deze petitie benoemen wij de drie voor ons belangrijkste hoofdpunten die gerealiseerd moeten worden om onze ondersteuning van de veranderingen te behouden.

Belangrijk: nadat u op de blauwe balk “Ik ondertekende de petitie” heeft geklikt, ontvangt u in uw mailbox een bevestiging van Stichting Petities waarin een link staat die u moet bevestigen. Wanneer u dat niet doet, telt uw stem niet mee.