20-06-2022

Mariëtte Simons herkozen

Nu ook DNB de gekozen kandidaat voor het bestuur van PFZW heeft getoetst en goed bevonden kunnen we eindelijk de uitslag van de onlangs gehouden verkiezing voor het bestuurslid van PFZW dat is gekozen door de gepensioneerden bekend maken.

Mariëtte Simons met wie wij ook de afgelopen periode uitstekend hebben samengewerkt is voor de komende 4 jaren herkozen, een uitslag waar wij heel tevreden mee zijn. Daarmee doen wij niets tekort aan de capaciteiten van de andere kandidaten die zich hadden gemeld, maar het is een fijne en niet onbelangrijke bijkomstigheid dat door haar herverkiezing de continuïteit in onze samenwerking geborgd wordt.

Eind deze week verschijnt Ons Pensioen waarin wij op basis van vele reacties die wij uit onze achterban hadden gehoord de veronderstelling al uitspraken dat Mariëtte (zonder haar naam toen te kunnen noemen) waarschijnlijk hoge ogen gooide om de verkiezing te winnen. Wij zijn onze leden die op haar hebben gestemd dan ook dank verschuldigd.

Het was niet meer mogelijk de uitkomst concreet te maken in het blad dat al bij de drukker ligt. Zo zijn er zeker ook ontwikkelingen in het pensioendossier die de komende weken om een nadere berichtgeving zullen vragen. Komende donderdag hopen wij de digitale versie van Ons Pensioen, met ook een interview met Joanne Kellermann, de voorzitter van het PFZW-bestuur, op de website te plaatsen.

Terug naar nieuwsoverzicht