22-10-2022

Welkom op onze eerste BPP Ledenbijeenkomst

Heeft u ook behoefte aan een heldere uitleg over het nieuwe pensioenstelsel? Wilt u daarbij andere leden ontmoeten om ervaringen uit te wisselen? Kom dan naar onze BPP Ledenbijeenkomst op 23 november!

De BPP komt aan de wensen van onze leden tegemoet door een speciale ‘Leden ontmoeten leden’ bijeenkomst te organiseren. Op deze middag geven wij uitleg over de ins en outs van het nieuwe pensioenstelsel. Daarnaast bieden wij ruimte voor uw vragen en om met elkaar in gesprek te gaan. Bent u erbij op woensdagmiddag 23 november in Zeist?

Op het programma

Pensioenexpert Dick Boeijen en Cees Michielse, secretaris van de BPP, nemen u op een toegankelijke wijze mee door de Wet toekomst pensioenen. Waarom deze wet? En wat betekent het nieuwe pensioenstelsel voor u als gepensioneerde?

Tips ter voorbereiding

Deze bijeenkomst biedt u bij een uitgelezen kans om “live” kennis te nemen van wat de invoering van de nieuwe wet precies voor u inhoudt. En hoe de BPP zich op dit gebied inzet als uw belangenbehartiger.

Wilt u zich voorbereiden? De bijeenkomst sluit aan op het digitale webinar dat PFZW begin november over dit onderwerp organiseert. Ook op de website van de BPP vindt u veel informatie over de nieuwe pensioenwet.

Neem een vriend of oud-collega mee!

De bijeenkomst is niet alleen bedoeld voor BPP-leden, maar ook voor hen die nog geen lid zijn van onze belangenvereniging. Dus bent u lid van de BPP en wilt u een geïnteresseerde (oud-)collega of andere bekende uit de zorg- en welzijnssector meenemen? Dan is hij of zij van harte welkom! Tip: stuur onze nieuwsbrief als uitnodiging door.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Aanmelding

Deze eerste BPP bijeenkomst vindt plaats op woensdag 23 november van 13.00 tot 16.00 uur, in het auditorium van PGGM in Zeist. Wij verwelkomen u daar graag met een kopje koffie, thee en fris.

Het auditorium biedt plaats aan maximaal 150 personen, dus meldt u zich zo spoedig mogelijk aan. Aanmelding van uzelf en uw eventuele introducé gaat gemakkelijk via onze website. Doet u dit uiterlijk voor 9 november.

Wij rekenen op uw komst!

Namens het bestuur van BPP,

Rob van Vredendaal