13-02-2023

Welkom op de ALV op 18 april

Het is weer tijd voor onze Algemene Ledenvergadering! Op dinsdag 18 april praten wij u in Doorn graag bij over onze vereniging en natuurlijk het nieuwe pensioenstelsel. U kunt zich vanaf nu aanmelden!

Of u nu al vaker bent geweest of eens komt kennismaken, u bent van harte uitgenodigd om deel te nemen aan onze ALV. We komen bijeen op de sfeervolle en makkelijk te bereiken Koningshof in Doorn. Wij voorzien u daar graag van de laatste informatie, een antwoord op uw vragen en een gezellige lunch.

Het programma

In de ochtend informeren wij u over onze activiteiten om uw pensioenbelangen te behartigen. Daarnaast staan wij met een gastspreker stil bij de noodzaak voor een passend ouderenbeleid. In de middag is er ruimte voor discussie en vragen over de nieuwe pensioenwet. Meer informatie over het programma treft u in de agenda.

Wilt u erbij zijn? Meld u aan!

Uw plekje reserveren kan gemakkelijk door u aan te melden via onze website. U krijgt de stukken voor de vergadering dan ongeveer twee weken van tevoren via email toegestuurd.

Oproep nieuwe bestuursleden

Heeft u belangstelling om onze vereniging te versterken als bestuurslid? Voorstellen voor een nieuw bestuurslid kunnen tot 4 weken voor de ALV bij het bestuur worden ingediend (via contact@pfzw-belangenvereniging.nl). Bij de definitieve oproep voor de vergadering zal een kandidatuur bekend worden gemaakt.

Graag tot ziens

Wij hopen op uw komst! Zodat we u kunnen bijpraten over het nieuws in onze vereniging en rond uw pensioen. Daarnaast ontmoeten we u graag bij de gezamenlijke lunch en het drankje na afloop.

Cees Michielse