27-02-2024

Meld u aan voor de ALV op 16 april

Op 16 april verwelkomen wij u op onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Dé gelegenheid voor het horen van het laatste nieuws, ontmoeting en een lekkere lunch. Bent u er ook bij?

Op het programma

Dit jaar zullen maar liefst twee boeiende gastsprekers een toelichting geven op onze Algemene Ledenvergadering (ALV) in de inmiddels bekende Koningshof te Doorn.

In de ochtend vertelt ombudsman pensioenen Jeroen Steenvoorden hoe hij klachten behandelt rond uw pensioen. Wie weet heeft u een vraag voor hem.

Pensioendeskundige Dick Boeijen van PGGM licht in de middag op zijn bekende levendige wijze de actualiteit rond de nieuwe pensioenregeling toe. Samen met bestuursleden Cees Michielse en Jaap van der Spek beantwoordt hij tevens uw vragen en reacties.

Van harte welkom!

Wij komen bijeen op de vertrouwde en sfeervolle locatie van de Koningshof in Doorn. U bent daar van harte welkom vanaf 10.00 uur. Natuurlijk verzorgen wij ook weer een smakelijke lunch en na afloop een borrel.

Hier vindt u de voorlopige agenda van het hele programma van de ALV. Bent u erbij?

Aanmelden is gemakkelijk

Met het oog op de lunch is het nodig dat u zich aanmeldt voor de ALV. Aanmelden kan eenvoudig via onze website.

U ontvangt dan twee weken voor de bijeenkomst de benodigde documenten per e-mail. Hopelijk tot ziens!