Ledenwerving komt op stoom

05-01-2022

In de eerste bestuursvergadering van de BPP in het nieuwe jaar kon onze bestuurder belast met de ledenadministratie met het verheugende bericht komen dat de aanmelding van nieuwe leden de laatste weken goed op stoom begint te komen. Niet alleen konden wij 20 nieuwe leden welkom heten, maar bovendien bleek uit de contacten dat zij doordrongen zijn van het belang gelet op de belangrijke besluiten die het komende jaar aan de orde zijn. Herstel van indexatie, evenwichtige overgang in een mogelijk nieuwe regeling, en versterking van onze positie in de Pensioenraad zijn de onderwerpen die daarbij veelal werden genoemd.

Wij hopen dat dit goede voorbeeld een extra stimulans zal  zijn voor anderen om de stap naar het lidmaatschap van de BPP ook te zetten.

Kijk daarom verder op de website, bekijk ons mission statement en vul de knop om u aan te melden als nieuw lid zonder verdere schroom gerust in. Wij zijn er u dankbaar voor en u ondersteunt daarmee ook uw eigen belang door de kans op een evenwichtig pensioenbeleid te versterken.