Meld u aan voor snelle berichten

18-06-2020

Met onze BPP website spelen wij in op de laatste ontwikkelingen. Wilt u snel op de hoogte zijn van ons nieuws? Als u wilt, geven wij u een seintje.

Snel op de hoogte

Met enige regelmaat plaatsen we nieuwe berichten op onze website. Vaak lichten we een actueel bericht op de homepage uit onder Nieuws, maar we kunnen ook aanpassingen doen op andere pagina's die voor u interessant kunnen zijn. Voor die gevallen is er een mogelijkheid dat u zich aanmeldt om van ons een automatisch seintje te krijgen. Dat heet een pushbericht.

U heeft de term 'pushberichten' misschien al eens voorbij horen komen en dat is ook niet voor niets. Push notifications zijn een belangrijke trend in de digitale wereld. Daarom hebben we deze optie nu toegevoegd aan onze website.

Zo werkt een pushbericht

U kunt zich heel eenvoudig via onze website aanmelden als u dergelijke berichten van ons wilt ontvangen. Op elke pagina ziet u rechtsonder een belletje waar u op kunt klikken om u aan te melden. Wanneer er dan nieuws is, krijgt u een bericht van ons zodra u uw internetbrowser opent. De berichten verschijnen rechts in uw scherm. Heel eenvoudig en vriendelijk!

NB Maakt u gebruik maakt van een zogenaamde adblocker om advertenties te blokkeren? Dan kunt u onze pushberichten helaas niet ontvangen. U zult dan eerst de adblocker of moeten heffen voor onze website.

Weer afmelden?

U kunt zich uiteraard ook weer afmelden voor deze berichtgeving. Op het plaatje onderaan deze pagina, ziet u hoe dit in zijn werk gaat.

Andere vernieuwingen op de website

Daarnaast is het sindskort mogelijk om alle teksten op de website te beluisteren! Ook hebben wij de inhoud van onze pagina's over het pensioendebat flink uitgebreid en in een fris jasje gestoken.

Zo meld u zich weer af voor push notificaties