08-11-2022

Uitnodiging BPP Ledenbijeenkomst

Het nieuwe pensioenstelsel uitgelegd krijgen bij een broodje en een kop koffie? Dat kan! U kunt zich nog aanmelden voor onze BPP Ledenbijeenkomst op 23 november. Neemt u een introducé mee?

Wij ontvingen al 65 aanmeldingen voor onze allereerste Ledenbijeenkomst op 23 november in Zeist. Onder hen bevinden zich ook introducees, die nog geen BPP lid zijn en zo met onze vereniging kennis kunnen maken.

Welkom vanaf 12.00 met een broodje

Vanwege het grote aantal aanmeldingen heeft het bestuur besloten de ontvangst te vervroegen naar 12.00 uur. Zo heeft iedereen de tijd om zich aan te melden en een broodje met ons te eten. Om 12.45 uur geven we de aftrap van de bijeenkomst. Wanneer u zich heeft aangemeld, krijgt u het volledige programma op tijd toegezonden.

Nog niet aangemeld?

Er is nog plek! U kunt zich inschrijven voor de bijeenkomst tot 12 november.
Wilt u een geïnteresseerde (oud-)collega of andere bekende uit de zorg- en welzijnssector meenemen? Uw introducé(es) zijn meer dan welkom!
Tip: stuur onze nieuwsbrief als uitnodiging aan hen door.

Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Op onze website vindt u meer informatie en het inschrijfformulier.

Rob van Vredendaal