ALV documenten 2023

Fijn dat u zich heeft aangemeld voor onze jaarlijkse algemene ledenvergadering, die dit jaar zal plaats hebben op dinsdag 18 april te Doorn.

Hierbij de agenda met bijlagen (waaronder ook een routebeschrijving). De betreffende stukken zijn daarmee tot 19 april alleen voor u toegankelijk en zullen pas daarna met alle leden en relaties van de BPP worden gedeeld.

Een van die stukken, de inhoud van een OP-special over de Wet Toekomst Pensioenen (Wtp), is de basis voor onze middag discussie. Bij binnenkomst op 18 april zult u een print hiervan krijgen uitgereikt. Wij raden u aan er voorbereiding op de discussie de tekst alvast een keer door te nemen.

Wij zien uit naar uw komst op de 18e, en hopen op een goede en geanimeerde discussie met in het programma ook voldoende ruimte voor onderlinge contacten en de gebruikelijke goed verzorgde lunch.

Mocht u onverhoopt alsnog verhinderd zijn, laat het ons dan weten, zodat we in het kader van de catering tijdig aanpassingen kunnen doorgeven.