24-03-2023

Interessant programma op de ALV

Op 18 april houdt onze vereniging een Algemene Ledenvergadering (ALV). Ook dit jaar hebben we weer een interessant programma. En natuurlijk bieden we voldoende ruimte voor ontmoeting in een gemoedelijke sfeer.

Direct na onze eerste uitnodiging ontvingen wij ruim 60 aanmeldingen, maar er is dus nog voldoende ruimte om u aan te melden. Dat kan eenvoudig via het aanmeldformulier. Doet u dit aub voor 11 april, dan ontvangt u de stukken voor onze vergadering op tijd.

De actuele politieke situatie is roerig, ook wat betreft het pensioen. Dat zal rond de datum van onze ALV waarschijnlijk veel nieuws opleveren. Als u zich nog niet heeft aangemeld, doe het dan nu. Het wordt zonder twijfel een interessante en belangrijke bijeenkomst.

Via het rechter pijltje in onderstaande foto krijgt u een impressie van de ALV 2022

Meld u aan

Cees Michielse